عمومي

 
 
در خانه كاملا طبيعي خالكوبي و تاتو را پاك كنيد + روش
| نظرات (0)

راه پاك كردن خالكوبي و تاتو در خانه چيست؟
پاك كردن تاتو ي ابرو و بدن روش هاي مختلفي دارد كه رايج ترين آنها استفاده از ليزر است. اما روش هاي خانگي هم براي پاك كردن تاتو با مواد طبيعي وجود دارد. از طرفي خالكوبي يكي از هنرهاي محبوب مردم است.
اين كار هيچ قانوني ندارد، زيرا مردم مي توانند در هر جايي از بدنشان خال كوبي كنند. گاهي اوقات مردم تصميم مي گيرند كه روي پوستشان خال كوبي كنند, اما بعداً ممكن است پشيمان شوند.

با اين حال گزينه هاي پزشكي زيادي براي پاك كردن تاتو و درمان هايي براي اين كار در دسترس هستند، اما بسيار گران ميباشند و شايد براي هركسي انجام آن ميسر نباشد خبر خوب اين است كه برخي درمان هاي خانگي وجود دارند كه به همان اندازه موثر هستند و ما در اين بخش از نمناك آنها را به شما معرفي خواهيم كرد.

پاك كردن تاتو در يك جلسه

راه هاي طبيعي و خانگي فوق العاده براي پاك كردن تاتو و خالكوبي ابرو وبدن
بهترين روش هاي گياهي و طبيعي پاك كردن تاتو و خالكوبي بدن در خانه
پاك كردن تاتو با آلوئه ورا:
آلوئه ورا براي بسياري از درمان هاي پوستي و در محصولات آرايشي استفاده مي شود. به دليل وجود ويتامين E و پادريا تومنتوسا بر روي خالكوبي بسيار موثر است. مخصوصا براي خالكوبيهاي تازه. اين روش براي زيبا سازي پوست در دسترس است.

آلوئه ورا

چگونه در خانه تاتو پاك كنيم؟
نمك براي پاك كردن تاتو و خالكوبي:
نمك يك ماده ساينده است. سديم و كلر موجود در نمك به رهايي از خالكوبي كمك مي كنند. آنها به شدت به پوست نفوذ مي كنند و ساختار جوهر را مي شكنند. كمي آب به نمك اضافه كنيد و يك اسفنج را در آن خيس كنيد.

حالا اسفنج را به مدت 30 دقيقه تا يك ساعت روي پوستتان بماليد و بعد با آب گرم تميز كنيد. استفاده از نمك، يك روش ارزان اما موثر است.

نمك درماني

چگونگي پاك كردن تاتوي ابرو و بدن
عسل موثر در پاك كردن خالكوبي و تاتو:
عسل يك راه طبيعي موثر براي پاك كردن خال كوبي در خانه است, به ويژه براي خالكوبي كوچك و ران.

دو قاشق غذا خوري ژل آلوئه ورا, ماست, نمك و عسل را باهم مخلوط كنيد تا خمير سفتي به دست آوريد. حالا اين تركيب را روي پوست خود بماليد و بعد از نيم ساعت با آب گرم بشوييد.

عسل براي تتو

روشي موثر براي پاك كردن تاتو
پاك كردن تاتو با پودر چوب صندل و سنگ هاي آسياب شده:
استفاده منظم از پودر چوب صندل و سنگ هاي آسياب شده براي خلاص شدن از خالكوبي كارآمد است. سلول پوست را براي رسيدن به جوهر خالكوبي پاره مي كند.

آن ها را كاملاً مخلوط كرده و ژل آلوئه ورا به آن بزنيد، تا يك خمير سفت تهيه شود. سپس اين مخلوط را به آرامي روي خالكوبي تان بماليد. انجام منظم اين كار مي تواند براي هميشه خال كوبي را پاك كند.

ليمو عالي براي پاك كردن تاتو و خالكوبي:
استفاده از ليمو به عنوان بهترين روش براي پاك كردن يا كاهش خالكوبي شناخته شده است. يك عامل سفيد كننده طبيعي است، به خاطر وجود اسيدهاي طبيعي موجود در آن. مواد شوينده طبيعي اش جوهر را پاك مي كنند.

براي پوست امن است و هم چنين سلول هاي پوست را تشويق مي كند تا سطحي صاف داشته باشند. از آب ليمو با نمك استفاده كنيد. رنگ جوهر را محو مي كند و لايه هاي فوقاني يا پاييني پوست را از بين مي برد.

ليمو براي تتو

نحوه پاك كردن تاتو با ليمو
تهيه لايه بردار طبيعي براي پاك كردن تاتو:
روغن ويتامين E, ژل آلوئه ورا و زردالو را با هم مخلوط كنيد. اين مخلوط را مستقيم بر روي سطح پوست خود با حركات دايره اي بماليد. اجازه دهيد تا پنج دقيقه بماند.

از آب سرد براي آبكشي پوستتان استفاده كنيد. اين كار را به صورت روزانه و براي يك ماه انجام دهيد و خواهيد ديد كه جوهر خال كوبي شما كم كم محو مي شود.

پاك كردن تاتو با آب ليمو و نمك:
مرحله 1:100 گرم نمك را با كمي آب ليمو مخلوط كنيد, سپس يك توپ پنبه را به اين مايع آغشته كنيد و روي جوهر روي پوست بماليد.

مرحله 2:استفاده از پنبه براي ماليدن روي پوست به مدت 30 تا 60 دقيقه به طوري كه مخلوط نمك - ليمو عميقاً در پوست جذب شود.

مرحله 3:تميز كردن پوست با آب گرم:

در استفاده از اين روش بايد سوزش زخم را تحمل كنيد. بنابراين، بايد زماني كه از يك پاك كننده خالكوبي طبيعي در خانه استفاده مي كنيد، خود را آماده كنيد.

ليمو و نمك

بهترين روش پاك كردن تاتو
درمان كلوئيد با استفاده از پاك كننده خالكوبي روغن اسطوخدوس:
طرز استفاده:

براي استفاده موثر از روغن اسطخدوس به عنوان يك روش درماني براي كلوئي بسيار ساده است، فقط بايد از يك پنبه نرم براي ماساژ دادن ناحيه كلوئيدي در حدود 2 بار در صبح و عصر استفاده كنيد.

روش اسكراب زردآلو براي پاك كردن تاتو :
روش اسكراب زردآلو معمولاً با نمك انجام مي شود تا به عنوان لايه برداري عمل كند.اين روش شامل مخلوط كردن نمك و زردآلو و ماليدن آن روي خال كوبي است.نمك، به عنوان يك ساينده عمل مي كند و قدرت پاك سازي زردآلو جوهر را از بين مي برد با اين حال آن را به طور كامل پاك نمي كند.

زرد آلو

پاك كردن تاتو با اسكراب ميوه ها
روش پاك كردن خالكوبي يا تاتو با سمباده:
اين آخرين نكته مهم در مورد نحوه پاك كردن خال كوبي در خانه با تركيبات طبيعي است. در حقيقت، اين انعام بسيار ساده اي است و شما نياز نداريد كه مواد اوليه زيادي برايش تهيه كنيد.

روش كاغذ سنباده روشي است كه ناحيه را مالش مي دهيد و پوست برداشته مي شود. بيشتر افرادي كه اين روش را امتحان مي كنند، از كاغذ سنباده و آلوئه ورا براي مالش دادن پوست و تجزيه جوهر استفاده مي كنند.

كاغذ سمباده

پاك كردن تاتو با سمباده كشيدن
براي پاك كردن تاتو مخلوطي از آلوئه ورا، نمك، عسل و ماست را امتحان كنيد.
2 قاشق غذا خوري ژل آلوئه ورا، 2 قاشق غذا خوري (34 گرم) نمك، 2 قاشق غذا خوري عسل (30 ميلي ليتر) عسل و 2 قاشق غذا خوري (30 ميلي ليتر) ماست را در يك كاسه را تركيب كنيد.

اين مخلوط را به خالكوبي خود بماليد و بگذاريد حداقل 30 دقيقه بماند. اين ناحيه را به مدت 30 تا 40 دقيقه با نمك بماليد. در اين فرآيند اساساً پوست با نمك تراشيده ميشود.

از اسفنج مرطوب گاز با نمك روي آن استفاده بكنيد و آن را به خالكوبي خود بماليد تا وقتي كه اين منطقه به رنگ قرمز تيره تبديل شود. اين فرآيند راحت خواهد بود و نمك به عنوان بي حسي عمل مي كند.

بعد از اين كه پوست خود را با نمك مالش داديد، پماد آنتي بيوتيك را به منطقه بماليد و به مدت 3 روز آن را بپوشانيد. پوست شما ظاهري شبيه چرم پيدا مي كند. بعد از حدود يك هفته، لايه هاي بالايي پوست محو مي شوند و ظاهر خال كوبي كاهش مي يابد.

ازبين بردن تتو

پاك كردن طبيعي تاتو در خانه
با اين حال، اين فرآيند مي تواند منجر به زخم و عفونت شود. شما مي توانيد اين درمان را 6 تا 8 هفته يك بار امتحان كنيد تا پوست به طور كامل درمان شود. از كرم هاي پاك كننده خال كوبي تجاري پرهيز كنيد.

اين كرم ها توسط اداره مبارزه با مواد مخدر فدرال تاييد نشده اند و ممكن است كارساز نباشند. علاوه بر اين، چون اسيدي هستند، گاهي اوقات مي توانند باعث واكنش هاي پوستي و يا خارش پوست شوند.

 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زمان : ۱۰:۰۱:۰۶
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی