عمومي

 
 
كشور چين ، تور چين ، ويزاي چين
| نظرات (0)

 

 

تور چين، كشور چين يكي از جالب ترين و زيباترين كشور ها براي مسافرت هاي تفريحي و گردشگري است. اما بهتر است قبل از سفر به كشور چين ، ابتدا كمي در مورد اين كشور و مردمان آن اطلاعات كسب كنيد. تا با استفاده از تور چين بتوانيد سفري هيجان انگيزي را تجربه كنيد.

 

كشور چين

كشور چين يا جمهوري خلق چين يكي از كشور هاي واقع در شرق قاره آسيا است. چين پرجمعيت ترين كشور جهان است . پايتخت كشور چين ، شهر پكن است. پكن دومين شهر پرجمعيت چين پس از شانگهاي و مركز سياسي، فرهنگي و آموزشي كشور است. فرودگاه بين‌المللي پكن دومين فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافيك مسافران است.

چين با حدود 9 ميليون كيلومتر مربع چهارمين كشور وسيع دنيا است. چين از نام «چين شي هوانگ» اولين پادشاه «دودمان چين» كه براي اولين بار مناطق كشور چين امروزي را متحد كرد گرفته شده و برخلاف تصور فارسي زبانان يك واژهٔ فارسي نيست و China نيز از همين نام پادشاه مشتق شده و در قرن ۱۳ام ميلادي توسط ماركو پولو در اروپا رواج پيدا كرده‌است. در اروپا رواج پيدا كرده‌است

تاريخچه چين

يافته‌هاي باستان‌شناسي نشان مي‌دهد كه انسانهاي نخستين از ۲٫۲۴ ميليون تا ۲۵۰ هزار سال پيش در چين سكونت داشتند. در غاري نزديك پكن فسيل‌هايي از انسان‌ها مربوط به ۶۸۰ تا ۷۸۰ هزار سال پيش كشف شده‌است. اين فسيل‌ها متعلق به مرد پكني هستند كه از گونهٔ انسان راست‌قامت بوده و توانايي ساخت آتش را داشت. در همين غار بقاياي انسان خردمند (گونهٔ ما) نيز كشف شده كه قدمت آن به ۱۱ تا ۱۸ هزار سال پيش از ميلاد مي‌رسد. برخي از محققان معتقدند شكل اوليه‌اي از نوشتار از حدود ۳ هزار سال پيش از ميلاد در چين وجود داشته‌است.

بازار خريد چين

اگر به كشور سفر كرديد و قصد خريد از بازارهاي كشور چين را داشتيد مي توانيد به بازارهاي معروفي همچون بازار پن جيا يوان پكن ، بازار ياشو پكن و مركز خريد اورينتال پلازا پكن مراجعه كنيد . و لذت خريد از كشور چين را تجربه كنيد

 

بهترين زمان براي سفر به چين

بهترين زمان سفر به چين ، فصل بهار است ، در كل نمي توان فصل مشخصي را براي سفر به چين ، بهترين دانست چرا كه اين كشور بسيار پهناور است و از تنوع آب و هوايي بسيار زياد است . به طور كلي فصل بهار بهترين زمان سفر به چين است البته تمامي فصل ها و ماه هاي سال براي سفر به چين مناسب هستند ، در زمستان اين كشور در بعضي از مناطق بسيار سرد و در تابستان نيز در بعضي مناطق بسيار گرم مي باشد ، انتخاب فصل سفر با تور چين بستگي به طبع و سليقه شما خواهد داشت .

سفر به گوانجو

 گوانگجو يكي از معروف ترين شهرهاي جنوبي كشور چين مي باشد. گوانجو مركز استان گوآنگدونگ و جز شهر هاي پر جمعيت اين استان به شمار مي رود. در ايران اين شهر با اسم هاي گوناگون از جمله گوانگجو، گوانجو، گوانژو و گوانگژو شناخته شده است، ولي تلفظ صحيح كانتوني نام اين شهر گوآنگجائو و تلفظ ماندارين آن گوآنگجو مي باشد. اين شهر مي توان گفت قطب اصلي اقتصاد كشور چين محسوب مي شود. كه شما مي توانيد جهت تهيه بليط تور ارزان چين گوانجو نوروز 98 به سايت ما مراجعه كرده و با قيمت مناسب آن را از ما تهيه كنيد.

 

اين شهر تاريخ و فرهنگ اصيلي دارد؛ كه تاريخ آن به بيشتر از 2800 سال مي رسد. به نوعي گوانگجو را شهر گل‌ ها مي نامند، به دليل اينكه شرايط آب و هواي گرمسيري دارد، امكان شكوفه زدن گل ‌هاي زيبا و رنگارنگ در تمام سال براي اين شهر امكان پذير شده است. زيبايي ‌هاي طبيعي و مهمان ‌نوازي مردم اين شهر سبب شده توريست هاي زيادي را از سراسر دنيا به سمت خود جذب كند.

نمايشگاه گوانجو

تور نمايشگاه گوانجو  براي بازديد از نمايشگاه گوانگجو طراحي شده است. پيش از اين مردم نمايشگاه گوانگجو را با نام نمايشگاه كالاهاي صادرات و واردات چين مي شناختند. اين نمايشگاه بزرگترين رويداد تجاري چين در حوزه بين الملل محسوب مي شود. اين نمايشگاه كه به عنوان اولين و بهترين نمايشگاه چين انتخاب شده در طول سال دو بار در فصل هاي پاييز و بهار در محل برگزاري نمايشگاه هاي بين المللي در مجموعهPazhou برگزار مي شود.

نمايشگاه گوانگجو در سه فاز برگزار مي شود كه مدت هر فاز 5 روز است.

براي سفر كردن به چين و گوانجو و بازديد كردن از اين جاذبه ها قبل از هركاري نياز به ويزاي چين داريد، همانطور كه ميدانيد هزينه ويزاي چينثابت نيست  و با توجه به شرايط خاص متغير است .

اما شما ميتوانيد با توتك سفر تدبير ويزاي چين ارزان را دريافت كنيد .

ويزاي چين ارزان، مراكز توريستي و تجارت گسترده چين باعث شده تا كشور چين به يك كشور توريستي تبديل شود و گردشگران زيادي از سر تا سر دنيا به كشور چين سفر كنند به همين سبب مجموعه ما به شما كمك ميكند تا بتوانيد ويزاي چين خود را ارزان و تضميني تهيه كنيد .

مراحل گرفتن ويزاي چين

 براي دريافت ويزاي چين بايد خودتان به سفارت برويد. سفارت چين تمايلي به مصاحبه با شخص مورد نظر ندارد، به اين دليل اين امكان براي شما فراهم شده است تا با ارائه مدارك به وكيل يا كارگزار نسب به گرفتن ويزا اقدام كنيد. به نوعي مي توان گفت سايت ما جز كارگزار ويزاي چين محسوب مي شود. كه با يك تماس در ساعات اداري به آساني مي توانيد ويزاي چين را با كمترين زمان ممكن و با قيمت ارزان در سال 2018 از ما تهيه كنيد.

براي طي كردن و گذراندن مراحل گرفتن ويزاي چين و به عنوان اولين كاري كه در زمينه گرفتن ويزاي چين بايد انجام بدهيد اين است كه بايد : ثبت درخواست ويزا كنيد كه با تكميل فرم ويزاي چين انجام مي شود. فرم درخواست ويزاي چين مي بايست در 2 نسخه، كامل شود و با ديگر مدارك مورد نياز، مورد تائيد دفتر كنسولي سفارت چين قرار گيرد و براي دريافت ويزا، مي بايست به سفارت چين در تهران تحويل داده شود. چنان چه خانوادگي سفر مي ‌كنيد براي هر يك از افراد مي بايست فرم جداگانه ‌اي تكميل كنيد.

 شما ميتوانيد براي اطلاع دقيق از ساعات و زمان تور هاي چين و تمام مراحل اخذ ويزاي چين به وب سايت :

tootaksafar.com ( توتك سفر )

مراجعه فرماييد و از مشاوران ما در اين زمينه اطلاعات كسب كنيد.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۱۰:۳۲:۴۲
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی