عمومي

 
 
رنگ سال 99
| نظرات (0)

رنگ و مدل مانتو سال 99

 

با شروع سال جديد دختران و بانوان هميشه در پي تهيه مانتو و شال مناسب براي عيد مي باشند. مانتو يكي از مواردي است كه نقش بسيار مهمي در زيبايي تيپ خواهد داشت. همانطور كه گفته شد امسال رنگ آبي كلاسيك مد مي باشد اما رنگ ديگري نيز بر اساس پيشنهاد موسسه بنتون، سفيد مرجاني اعلام شده است. اين رنگ در عين شاد بودن از آرامش خاصي برخوردار است. چنانچه امسال قصد خريد مانتو داريد، رنگ سفيد مرجاني و آبي كلاسيك را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد. يا مي توانيد تركيبي از اين دو رنگ را استفاده كنيد مثلا براي مانتو پيشنهاد مي شود از رنگ سفيد مرجاني استفاده كنيد و براي شال و روسري هم مي توانيد رنگ آبي كلاسيك را انتخاب كنيد. علت اينكه به اين رنگ سفيد مرجاني گفته مي شود اين است كه مرجان هاي دريايي بعد از مرگ به رنگ سفيد در مي آيند. رنگ آبي كلاسيك هم به گونه اي است كه براي تمامي سنين مناسب بوده و تمامي افراد مي توانند براي ست كردن لباس از آن استفاده كنند. در ضمن رنگي است كه مورد پسند بيشتر آقايان بوده و آنها هم مي توانند از اين رنگ براي لباس و كفش خود استفاده كنند.

 

 

 

 

مدل هاي جديد شال و روسري مطابق با رنگ سال 99

 

شال و روسري بايد با مانتو و نوع تيپتان هماهنگ باشد. جالب است بگوييم شال و روسري آبي كلاسيك در كنار رنگ هاي ديگر هم مي تواند به صورت اسپرت باشد و هم به صورت فانتزي و يا حتي رسمي باشد. اين ويژگي يكي از خصوصيات رنگ آبي كلاسيك مي باشد. براي اينكه شالتان براي مراسم رسمي و مجلسي مناسب باشد مي توانيد در كنار اين رنگ، از رنگ صورتي چرك استفاده كنيد و يا اگر به فكر تيپ اسپرت با اين رنگ هستيد مي توانيد مانتوي خود را سفيد ارغواني با شلواري جين سورمه اي و يا آبي تيره و روسري آبي كلاسيك، كتوني و يا كالج سورمه اي و يا آبي نفتي انتخاب نماييد. در هر صورت بهترين رنگ براي ست كردن به شمار مي رود و در عين زيبايي و شيك بودن به راحتي با ساير لباس ها ست مي شود.

 

 

نتيجه پاياني

 

 

رنگ آبي كلاسيك رنگي است كه مي توان گفت تقريبا به هر رنگ پوستي مي آيد و نبايد نگران اين باشيد كه رنگ مناسبي برايتان نيست. برخي افراد تمايلي به استفاده از رنگ هاي روشن مانند سفيد ارغواني ندارند اما اين رنگ توانسته طرفداران بسياري را به سوي خود جذب كند، شيك بودن اين رنگ تا حدي است كه بسياري از افراد از اين رنگ براي دكوراسيون منزل خود در سال 99 استفاده مي كنند.

منبع:https://lastmod.com/%D9%85%D8%AF/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84-99-202002221149.html 



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زمان : ۰۸:۵۹:۱۵
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی