عمومي

 
 
فوايد قانون جذب چيست
| نظرات (0)

 معتقدم   قانون جذب   مهمترين قانون كائنات است كه هر كسي اين قانون را درست و از منابع معتبر ياد گرفته باشد اولا شكرگزار يادگيري علم قانون جذب بوده است و ثانيا حسرت خورده كه اي كاش زودتر با اين موضوع به صورت درست و علمي آشنا مي شد.

 

 

سعي كرده‌ايم مقالات مفيد و به روز را در اين قسمت از سايت پرورش افكار به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهيم. در بخش مقالات، عناويني بسيار پرطرفدار همچون قانون جذب چيست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد كه روزانه هزاران بازديد از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تيم توانمند پرورش افكار جمع آوري كاملترين بانك مقالات براي شما دوستداران علوم ذهني است.

قانون جذب ثروت نيز بر اين اساس است كه اگر احساس خوب نسبت به پول داشته باشيم آن را جذب مي كنيم و با نگراني آن را از خود دور مي كنيم و رسيدن به آن ثروت را از بين مي بريم. در اين قانون مهم نيست شغل شما چيست، تنها با رعايت آن مي توانيد به ثروتي فراتر از آنچه به ذهنتان ميرسد دست يابيد.

قانون جذب آن زمان كه ما در آرامش هستيم و يا در فكر و خيال، در درون ما جاريست. افكار منفي ما ارتعاش منفي مي فرستد و قانون جذب هم همان سفارش را به ما برمي گرداند.

در اين جا مقدمه اي بر آموزش تخصصي قانون جذب مطرح مي‌شود، مباحث تكميلي در مقاله مربوطه ارائه شده است.

زماني كه فكر مثبت يا فكر منفي در درون ما جاريست فكر ما، ارتعاشي در قانون جذب ايجاد مي كند. همه چيز اين جهان از ارتعاش است. احساس خوب، ارتعاش مثبت ايجاد كرده و احساس بد، ارتعاش منفي.

شما مي‌توانيد زندگي‌تان راعوض كنيد، زيرا توانايي نامحدودي داريد تا درباره‌ي آنچه دوست داريد فكر كنيد و سخن بگوييد، و بنابراين توانايي نامحدودي داريد تا تمام چيزهاي خوب را به زندگي‌تان بياوريد. درهرحال قدرت شما بسيار بيشتر از افكار و گفتار مثبت درباره‌ي آن چيزهايي است كه دوست داريد، زيرا  قدرت جذب  به افكار و احساسات شما واكنش نشان مي‌دهد. بايد عشق را احساس كنيد تا بتوانيد قدرتش را در اختيار بگيريد.

 

آموزش قانون جذب ،قانون جذب ، يك قدرت مغناطيسي بسيار قوي است كه تمامي انرژيهاي مشابه را با هم در جهان جمع و جذب مي كند. در اينجاست كه قدرت آفرينش ، در همه جا و از جهات مختلف تجلي مي يابد. حتي قانون گرانش نيوتن از قانون جذب پيروي مي كند. اين قانون افكار،ايده ها،افراد، موقعيت ها و شرايط هاي مختلف را به خود جذب مي كند.بر اساس قانون جذب اين افكار ماست كه زندگي ما را مي سازد، چرا كه با ترسيم افكار و ايده هاي مشابه ، افرادي كه همانند شما فكر مي كنند و در موقعيت ها و شرايط يكسان هستند رادور هم جمع مي كنند. اين قانون جذب است كه افراد با منافع مشابه را گرد هم مي آورد و افراد در گروه هاي مختلف مانند گروه هاي سياسي ، تيم هاي ورزشي ، هواداران ورزشي و غيره متحد مي شوند.



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۴ مهر ۱۳۹۸
زمان : ۰۸:۵۷:۰۵
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی