عمومي

 
 
آموزشگاه آرايشگري مردانه
| نظرات (0)

آموزشگاه آرايشگري مردانه

 

آكادمي هنر 20 قيچي متشكل از اساتيد مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرايشگري مردانه با اخذ مجوز رسمي از سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، مشغول به فعاليت مي باشد؛ اين گروه با بيش از يك دهه فعاليت تخصصي و با اتكا بر دانش حرفه اي خود در امر آموزش، افتخار تعليم هنرآموزان بسياري را در رشته مراقبت و زيبايي مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامي تلاش مديران و مربيان آن در جهت خدمت رساني هرچه مطلوب تر و كسب رضايت هنرآموزان، به منظور توسعه كمي و كيفي فعاليت هاي تخصصي اين مجموعه است. از ديگر راهبردهاي اين گروه، به كارگيري سيستم هاي نوين آموزشي و علمي در جهت ارتقاء سطح مهارت و دانش تخصصي فعالان حوزه آرايش و پيرايش مردانه مي باشد. اميد است تا در پرتو لطف خداوند متعال بتوانيم همچنان موفق و مطمئن در راستاي تحقق اهداف اين مجموعه، كه حركت در جهت توسعه اشتغال پايدار براي جوانان ميهن عزيزمان است، گام برداريم.

 

با توجه به تبليغات گسترده موسسات مختلف، براي اينكه بتوانيم كيفيت خدمت رساني يك موسسه آموزشي را به درستي سنجيده و مورد بررسي قرار دهيم و بهترين مدرسه آرايشگري مردانه در تهران ( Barber School)را انتخاب كنيم، فاكتورهاي زيادي مي توان در نظر گرفت:

 

 

♦ اعتبار موسسه آموزشي

 

♦ كيفيت تدريس و سابقه اساتيد

 

♦ محيط آموزش استاندارد

 

♦ متد آموزش استاندارد و نوين

 

♦ سطح رضايت هنرآموزان

 

 

 

علاوه بر عوامل ذكر شده مهمترين مسئله در يادگيري آرايشگري مردانه استعداد، تلاش و تمرين هنرآموز است؛ در غير اينصورت هيچ آموزشگاهي براي شما سودمند نخواهد بود.

 

 

 

چرا آموزشگاه آرايشگري مردانه هنر 20 قيچي؟

 

♦ مجوز رسمي از سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

 

♦ برخورداري از اساتيد مجرب (بيش از 10 سال سابقه كار)

 

♦ بيش از يك دهه سابقه درخشان در امر آموزش

 

♦ بهره گيري از متد نوين آموزش، متناسب با هر هنرآموز

 

♦ برنامه هاي آموزشي مطابق با نيازهاي بازار كار

 

♦ همگام سازي خود با استانداردهاى جهانى

 

♦ 98% قبولي در آزمون هاي سازمان فني و حرفه اي كشور

 

♦ ارائه مدرك بين المللي آرايشگري مردانه

 

♦ نظرسنجي منظم از هنرآموزان و كنترل كيفيت آموزش

 

♦ هزينه هاي مناسب، مطابق با تعرفه دولتي

 

♦ امكان پرداخت شهريه به صورت اقساط ‌

 

♦ ارائه رايگان جزوات آموزشي مرتبط با هر دوره

 

♦ ارائه رايگان مدل در دوره آموزش پيرايش مردانه

 

♦ مشاوره رايگان و تعيين سطح پيش از ثبت نام

 

♦ آموزش گام به گام از سطح مبتدي تا حرفه اي

 

♦ برگزاري دوره هاي فشرده براي متقاضيان ساكن شهرستان

 

♦ برگزاري وركشاپ هاي رايگان جهت رفع اشكال و ارتقاء سطح دانش و مهارت هنرآموزان سابق

 

♦ دسترسي آسان به ناوگان حمل و نقل عمومي (مترو و بي آرتي)

 

 

 

آموزشگاه آرايشگري مردانه در تهران

 

يادگيري حرفه اي جديد، مي تواند آغاز فصلي تازه در زندگي هر فرد باشد؛ بي شك شركت در دوره هاي آموزش آرايشگري مردانه، مسير يادگيري را به صورت كوتاه مدت و استاندارد براي شما هموارتر نموده و زمينه ساز فعاليت حرفه اي شما در آينده خواهد بود. آرايشگري مردانه به عنوان شغلي زود بازده كه با سرمايه اي اندك مي توان آن را آغاز نمود، شناخته شده است. خبر خوب اينكه ابزارها و تكنيك هاي مهارت پيرايش مو در كشورهاي ديگر نيز مشترك است و به شرطي كه اين شغل را مطابق با استاندارد و متد روز دنيا بياموزيد، اين حرفه در هر نقطه از جهان، براي شما كارآمد خواهد بود.

 

دوره هاي  آموزش آرايشگري مردانه  فني حرفه اي مطابق با استانداردهاي بين المللي تدوين شده و با اخذ مجوز رسمي از سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور برگزار مي گردد. احتمالاً با اين موضوع مواجه شده ايد كه برخي آرايشگران خود را مربي آرايشگري مردانه معرفي كرده و ادعا مي كنند توانايي و تخصص تدريس آرايشگري مردانه را دارا مي باشد ولي در حقيقت آموزش آرايشگري آقايان بسيار تكنيكال مي باشد و مستلزم گذراندن دوره هاي تخصصي و تطبيق مربي، محيط آموزش و دوره آموزشي با اصول صحيح تدريس و روانشناسي يادگيري مي باشد و حتي تسلط كامل فرد به شغل آرايشگري، دليل بر اينكه وي مدرس آرايشگري باشد، نيست.

 

منبع: https://tvtcenter.com/



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۸
زمان : ۰۱:۳۹:۳۵
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی