عمومي

 
 
معرفي سه برند معروف از شركت هاي توليد كننده برتر در زمينه شيرآلات و تاسيسات صنعتي
| نظرات (0)

 ايده آل صنعت

 

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

كيزايران

كارخانه توليدات صنعتي كيز ايران كه عنوان اولين توليد كننده شير فلكه هاي كشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است كه در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

كيز ايران با توليد شيرآلات مختلف و متنوع و در سايز بندي هاي بسيار دقيق و متعدد مي كوشد تا در آينده شير آلات جديدي را به عرضه برساند .

قيمت محصولات كيز ايران به دليل نوسان قيمت ها متغيير است و نميتوان ليست قيمت كيز ايران را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم اما با مراجعه به سايت كيز ايران ميتوانيد ليست قيمت كيز ايران را داشته باشيد.

 

پلي ران

 

شركت پلي ران اتصال در زمينه توليد و رشد انواع ترمو پلاستيك ها و در ساخت لوله و اتصالات مورد نياز مناسب براي آبياري و زه كشي ، آبرساني ،فاضلاب و انتقال آب فعاليت دارد. شركت پلي ران اتصال توليد كننده اولين سري از اين دسته محصولات است كه در سال 1350 با توجه به اهميت و نياز جامعه اقدام به توليد لوله و اتصالات كرده است .

ارتقاع كيفيت دائمي ، توسعه و گسترش صنعت ، توليد امكانات و استفاده از بهترين و برترين مواد اوليه و تشكيل لوله و اتصالات بارز ترين ويژگي هاي شركت پلي ران اتصال در زمينه توليد لوله هاي پلي اتيلن است كه نشان دهنده سال ها تجربه و توجه به اهميت كار اين مجموعه است. شركت پلي ران اتصال توليد كننده لوله هاي پلي اتيلن كه محصولات خودرا بنا به استاندارد هاي ملي iso 9001 _ 2000  توليد ميكند و غلاوه بر محصولات قبلي اين مجموعه هم اكنون اقدام به توليد مدرن ترين طرح ها و نسل جديد لوله ااتصالات، سيستم پوش فيت پلي ران كرده است.

ما به كيفيت متعهديم شعار زيبا و مفهومي شركت پلي ران اتصال است . همچنين شما ميتوانيد براي بدست اوردن قيمت محصولات جديد پلي ران و به خصوص ليست قيمت پوش فيت پلي ران به سايت اصلي پلي ران اورج مراجعه كنيد.

 

سوپرپايپ

 

شركت سوپرپايپ در زمينه تاسيسات مكانيكي ساختمان و هدف اصلي اين مجموعه تحولو نوآوري در صنعت كشور است .

شركت سوپرپايپ در صنعت لوله سازي بسيار فعال است و اولين توليد كننده لوله هاي پنج لايه در ايران است كه در سال 1376 اقدام به توليد اين محصول كرده است . اولين دارنده استاندارد اروپايي از توليد كننده هاي غير اروپايي در جهان است. متخصصين تاسيسات در كشور شركت سوپر پايپ را يك شركت متفاوت در اين زمينه ميشناسند و اين شركت در ممتازترين رده كيفي ارزيابي شده است .

سوپرپايپ از 1376 با 18 نفر فعاليت خود را آغاز كرده است كه اما حالا تعدادي بيش از 200 نفر عضئ اين خانواده هستند . نمايندگي سوپر پايپ در سراسر ايران در فعاليت هستند كه بازهم اين شركت در حال دعوت به همكاري بيشتري از سوي فعالان در اين زمينه است . برنامه آينده سوپرپايت فقط و فقط پيشرفت در اين زمينه است با شعار بزرگترين رقيبمان خودمان هستيم.

اگر مايل به اطلاع داشتن از كيفيت بيشتر ، معرفي بيشتر، و آشنايي بيشتر با كار سوپر پايپ هستيد و ميخواهيد از ليست قيمت سوپرپايپ با خبر باشيد ميتوانيد به سايت رسمي سوپر پايپ مراجعه كنيد و يا براي آشنايي با نمايندگي هاي رسمي سوپر پايپ به سايت ايده آل صنعت مراجعه كنيد.

منبع : ايده آل صنعت ( eideallsanat.com )



:: موضوعات مرتبط:

:: برچسب‌ها: ،
نویسنده : admin
تاریخ : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
زمان : ۱۰:۲۱:۵۴
[ ]


 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی